Logowanie



Zadzwoń (+48) 61 424 28 24 lub 601 791 474


jarek@polskiekabarety.pl

Jesteś tutaj: Strona GłównaRealizacjeKABARET ANI MRU MRU odwiedził Gniezno

Kabaret Moralnego Niepokoju zagościł w Gnieźnie! Wyróżniony



Agencja Brussa zrealizowała występ Kabaretu Moralnego Niepokoju w Gnieźnie.

Kabaret odbył się 10 Stycznia 2015 r. w AULI POMNIK.
 
Publiczność żywo reagowała na skecze Kabaretu i często intensywnie oklaskiwała!
Atmosfera była świetna!

Zdjęcia dzięki uprzejmości redakcji portalu www.moje-gniezno.pl

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44

 
Oceń ten artykuł
(4 głosów)

Skomentuj

Upewnij się, że pola oznaczone wymagane gwiazdką (*) zostały wypełnione. Kod HTML nie jest dozwolony.

13 komentarzy

  • Dora

    napisane przez Dora

    piątek, 17 maj 2019 02:03

    It's going to be end of mine day, but before end I am reading
    this impressive piece of writing to increase my knowledge.

  • Gail

    napisane przez Gail

    czwartek, 16 maj 2019 16:12

    We absolutely love your blog and find nearly all of your post's to
    be what precisely I'm looking for. Does one offer guest writers to
    write content for you? I wouldn't mind creating a post
    or elaborating on a few of the subjects you write about here.
    Again, awesome website!

  • Luis

    napisane przez Luis

    czwartek, 16 maj 2019 00:14

    Hello, i think that i noticed you visited my website thus i got here to return the desire?.I am trying to in finding things to
    improve my website!I guess its ok to use a few of your ideas!!

  • Jamaal

    napisane przez Jamaal

    wtorek, 14 maj 2019 12:11

    We are a group of volunteers and starting a new scheme in our community.
    Your website offered us with valuable info to work on. You've done an impressive job
    and our entire community will be thankful to you.

  • Joey

    napisane przez Joey

    poniedziałek, 13 maj 2019 16:40

    Hi there it's me, I am also visiting this web page regularly, this web page is genuinely good and the viewers are really
    sharing good thoughts.

  • Rusty

    napisane przez Rusty

    sobota, 11 maj 2019 10:30

    I believe that is one of the such a lot important information for me.
    And i am glad reading your article. But should commentary on some common issues, The
    web site style is ideal, the articles is in point of fact great : D.
    Just right job, cheers

  • Pauline

    napisane przez Pauline

    czwartek, 09 maj 2019 23:42

    Thank you for the auspicious writeup. It in fact was a entertainment account it.

    Look advanced to far added agreeable from you!
    However, how can we keep up a correspondence?

  • Jesse

    napisane przez Jesse

    środa, 08 maj 2019 12:15

    Normally I don't learn post on blogs, but I wish to say that
    this write-up very compelled me to check out and do
    it! Your writing style has been amazed me. Thank you,
    very great article.

  • Tyrone

    napisane przez Tyrone

    środa, 08 maj 2019 08:53

    Excellent post. I was checking constantly this blog and I'm
    impressed! Very helpful info specifically the last part :) I care for such info a lot.
    I was looking for this particular info for a long time.
    Thank you and best of luck.

  • Margarette

    napisane przez Margarette

    poniedziałek, 06 maj 2019 23:17

    Link exchange is nothing else except it is simply placing the other person's blog link on your page
    at suitable place and other person will also do same in support of you.

ZAPROŚ ARTYSTĘ

Nasze Realizacje

« Maj 2019 »
Pn Wt Śr Czw Pt Sb Nie
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Szybki Kontant

Biuro (+48) 61 424 28 24

kom 665 277 377
info@polskiekabarety.pl

 

Zamówienia, Informacje 

(+48) 665 277 377   
info@polskiekabarety.pl

więcej >>

Początek strony